środa, 27 lutego 2013

Nominacja do kolejnej zabawy blogowej :)

    Nominację dostałam od Kararelki (dzięki, kochana) i tak jak ona nie mogłam tego nie owiać humorem, pytania bowiem są niektóre wprost rozbrajające ;)




1. Czy jesteś mamą pracującą czy siedzącą w domu?
 Jestem mamą na etacie (praczka, sprzątaczka, kucharka, finansista, niania...), zawodowo szukam pracy. Czy można mnie nazwać mamą siedzącą w domu? Oj chciałbym tak posadzić cztery litery i przyznać, że siedzę sobie w domu i wychowuję dziecko...

2. Czy chciałabyś aby było odwrotnie?
Ale jak odwrotnie? Napisałam właśnie, że mam etat, tak? Szkoda tylko, że nieodpłatny...  Ale z chęcią wzięłabym kilka dodatkowych obowiązków i oddała kilka godzin (tyle ich mam siedząc w domu :D), oczywiście za odpowiednią kwotę w żywych złotówkach, no może być ojro ;)

3. Czy śpisz w nocy?
Nie, po co? Leże i liczę plamy na suficie, wsłuchuję się w ciszę, to mnie odpręża - nie potrzebny mi sen. 

4. Przedmiot dla dziecka ,,must have”.
Jedzonko!

5. Ile planujesz dzieci?
Planowałam parkę - bliźniaki... i co teraz?

6.Czy chodzisz na imprezy? Ile razy w miesiącu?
A co to  i m p r e z y ? Jakieś dodatkowe zajęcia z cyklu matka z dzieckiem?

7. Ulubiony program twojego dziecka.
Reklamy, najlepiej z udziałem bobasów.

8.Wymień jedną rzecz, którą kupiłaś dla dziecka będąc w ciąży a nie użyłaś jej po narodzinach?
Kołderka :) Bu śpi pod kocykiem :)

9. Ulubione jedzenie twojego dziecka?
Najlepiej to co ma mamusia i tatuś na talerzu :)

10. Ile samochodów ma twoja rodzina?
A bo ja tam wiem? (Jezu, spis ludności miał mniej szczegółowe pytania)

11. Waga sprzed ciąży, w trakcie i po urodzeniu dziecka?
przed - wór kartofli, w trakcie - wielorybi poranek, a po - adekwatna do wzrostu z uwzględnieniem oponki na chłodne dni :P

12. Wymarzone wakacje z dzieckiem?
Nie wiem. Póki co planujemy Park Leśnych Niespodzianek w Ustroniu.

13. Wymarzone wakacje bez dziecka?
 Chorwacja może? 

14. Jak zmieniło się twoje życie po urodzeniu dziecka?
Ponieważ nie chce mi się pisać wszystkich zmian po kolei, bo moje dziecię właśnie wstało, napiszę:
pomidor

15. Dokończ zdanie: Rozpływam się jak widzę…
Męża z synkiem i tą miłość, która od nich bije :*

16. Gdzie robisz zakupy dla dziecka? 
W internecie, jak każde zakupy :D 

17. Ulubiony produkt do makijażu i do pielęgnacji ciała?
Mój cały makijaż to kredka i tusz i zwisa mi z jakiej firmy one są, a do ciała? Czerwony garnier 

18. Huggies czy Pampers?
2

19. Czy zawsze chciałaś mieć dziecko?
O tak!

20. Najlepsza część bycia mamą. 
Error.
Za mało miejsca, by to opisać :P



Mam nadzieje, że Was nie zanudziłam :) Zapraszam wszystkich chętnych do zabawy :) Mnie się podobało :D

19 komentarzy:

  1. Moje dziecko też tylko z mojego talerza by jadło! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i już coś o Tobie wiemy :)Zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie posty.
    Świetne odpowiedzi.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to jednak nie zanudziłam?! Kamień z serca :)

      Usuń
  4. A co jak nie mam dzieci? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tego autorka zabawy chyba nie przewidziała... i co teraz? Apokalopsa normalnie! ;)

      Usuń
  5. Tak, Park leśnych niespodzianek polecam! Byliśmy już kilka razy, zresztą do Ustronia mamy o rzut beretem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już byliśmy kiedyś i dlatego chcę go pokazać Synkowi :D

      Usuń
  6. Odpowiedź na pytanie o wagę mnie rozbroiło:-p

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki, przywracasz mi wiarę w ludzi :P
    Moim zdaniem pytania układała jakaś nastoletnia mama, innego wytłumaczenia nie znalazłąm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy nastoletnia, ale w głowie na pewno więcej nie miała od owej nastoletniej...
      Ile samochodów ma Twoja rodzina?! Poważnie?!

      Usuń
  8. ale śmieszne te twoje odpowiedzi, musisz być bardzo fajną osoba:)Pozdrawiam, aha fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń

Cenię umiejętność wyrażania własnego zdania bez zbędnych wulgaryzmów i krytykę konstruktywną...
Oraz wysiłek włożony we wpisanie choć jednej literki w polu "Nazwa":)
Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa. Każdego chętnego zapraszam ponownie :)