czwartek, 26 stycznia 2012

Nocne wieści.


Ten obrazek od razu skojarzył mi się z synkiem kuzynki ;)
    Wczoraj po pierwszej w nocy moja kuzynka urodziła swoje czterokilogramowe maleństwo ;) Nad ranem dostaliśmy mmsa z jego zdjęciem. Jest śliczny. Aż nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę już na żywo naszego szkraba. Takie malutkie, delikatne, różowe, zawiniątko ;)
A do tego czasu... remont pomału, ale sukcesywnie sunie naprzód. Ja nadal siedzę nad projektem "miś", wycinam, rzeźbie, kleję itd. Mam nadzieję, że wyjdzie tak jak sobie to wyobraziłam.



8 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Kuzynki :) hmmmm ciekawa jestem efektów projektu pod kryptonimem MIŚ :) uchyl rąbka tajemnicy jak już nabierze projekt kształtów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to może dodam fotkę :) Póki co wygląda dziwnie. Efektem finalnym ma być wypukły, wiszący miś na ścianie. Taka trochę płaskorzeźba :D

      Usuń
  2. Witaj. Trafiłam tutaj od Nikki i miło mi będzie zaprosić Ciebie również do mnie. Mamy wiele wspólnego :)

    No i gratulacje dla kuzynki.

    Powiem Ci ten MIŚ mnie zaciekawił baaardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :)
      O ile pamiętam, to przez jakiś czas całkiem niedawno czytałam Twojego boga. Ty czasami wpadałaś do mnie. Miałam bloga na onecie, ale przeniosłam się na blogspot i tamten usunęłam. Chciałam zajrzeć do Ciebie, ale nie mam dostępu. Z chęcią będę wpadała, jeżeli wyślesz mi zaproszenie ;)
      Pozdrawiamy gorąco
      Ciebie i Bąbelka :)

      Usuń
  3. Dzieci lubią misie i niektóre to nawet nakazują mówić do siebie MIMI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, nie spotkałam się jeszcze z dzieckiem, które wybrałoby akurat taki pseudonim. Ale MIMI brzmi słodko;) Kojarzy mi się z małą Mi ;)

      Usuń
  4. Tak malutki Mikołaj każe na siebie mówić, nawet w przedszkolu. Każdego, kto mu powie Mikołaj lub NIUNIO zaraz poprawia na MIMI. Fakt, MIMI brzmi słodko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście bardziej przypada do gustu NIUNIO :)Ale wiadomo, dzieci też mają różne gusta.

      Usuń

Cenię umiejętność wyrażania własnego zdania bez zbędnych wulgaryzmów i krytykę konstruktywną...
Oraz wysiłek włożony we wpisanie choć jednej literki w polu "Nazwa":)
Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa. Każdego chętnego zapraszam ponownie :)