poniedziałek, 5 listopada 2012

Liebster Blog

    Do zabawy nominowały mnie Zwyczajna mama i malinka. Dziękuję Wam dziewczyny ;) Miło jest dostać wyróżnienie. A wedle zasad, ja też nominuję 11 blogerek ;)  



Jak już przy zasadach jesteśmy. Wypadałoby napisać słów kilka na temat takowych. Pozwolę sobie więc skopiować ich treść z jednego z blogów:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię  nominował.

No to teraz spowiedź :D

Pytania od Zwyczajnej mamy i moje odpowiedzi: 

Skąd pomysł na bloga?
     Inspiracją do tego konkretnego bloga stał się Bubuś, który dopiero rozwijał się w moim brzuszku. Miał to być blog o Nim. Ale nie umiałam oprzeć się pokusie podzielenia się tym szczęściem ze światem :)

Czy lubisz tańczyć?
Lubię, ale po swojemu. Profesjonalnie nawet nie próbowałam stawiać kroków ;)

Jaki jest Twój ulubiony styl muzyczny?
Stary Polski Rock :D

Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Kluski w każdym wydaniu ;)

Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
Blogować, rysować, czytać - przy kubku gorącej herbaty :)

Jakie jest Twoje ukochane miejsce na ziemi?
Mój Dom według powiedzenia: Tam Dom Twój, Gdzie Serce Twoje.

Co w życiu cenisz najbardziej?
Szczerość!

Jakie jest Twoje hobby?
Rysowanie!

Czy należysz do grupy osób szalonych, postrzelonych, czy raczej jesteś spokojna, wyważona?
To drugie :)

Jakie jest Twoje największe marzenie?
Już się spełniło. Jest dwiema osobami, które przytulają mnie w nocy :) Kocham Was moje chłopaki :*

Czego nigdy nie chciałabyś zrobić?
Czegoś z czym nie potrafiłabym się pogodzić.

I pytania od malinki: 

1. Jak zaczęła się Twoja historia z blogowaniem?
Odkąd nauczyłam się stawiać pierwsze literki, wiedziałam, że to jest to co lubię i to co chcę robić. I tak pisanie towarzyszyło mi przez całe życie. Nieważne czy miało ono formę obowiązkowych prac do szkoły, czy swobodnych wpisów w pamiętniku. I tak właściwie się zaczęło od pamiętnika właśnie we wczesnych latach szkolnych. A jak odkryłam, że w sieci można blogować - wyrażać swoje opinie i dzielić się radościami i troskami, a przy tym okrasić to artystyczną formą graficzną postanowiłam, że ja też MUSZĘ założyć bloga. W przeszłości zakładałam już kilka blogów w różnych miejscach, jednak ten jest moim pierwszym poważnym blogiem.

2. Jaka jest Twoja największa słabość?
Mam słabość do czekolady ;) Jeżeli o to Ci chodziło...

3. Co w swoim życiu chciałabyś zmienić?
Chyba nic. Nie jest idealne, ale jakby było idealne, to by było nudne ;)

4. Ile masz lat?
W grudniu skończę 24

5. Jakie trzy rzeczy wzięłabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Książkę, żeby się nie nudzić. Koc, bym nie zmarzła. I komórkę, co by mieć kontakt z rodziną i wezwać pomoc :) (Nie napisałaś, że poza wyspą też nie ma ludzi :P)

6. Czy Twoi znajomi/rodzina czytają Twojego bloga?
Tylko mój mąż. Z tego co mi wiadomo ;)

7. Boisz się samotności?
Chwilowej nie. Nawet lubię czasem pobyć sama. Ale na dłuższą metę już nie jest tak kolorowo. Można powiedzieć, że długotrwałej samotności się boję.

8. W jaki sposób radzisz sobie z bezradnością?
Rzecz w tym, że sobie nie radzę :(

9. Co zrobiłaś w życiu najbardziej szalonego?
Eeee... Skakałam na bungee nad wodą z wielkiego mostu. A nie, to mi się tylko śniło ;)

10. Który zakątek Polski uważasz za najpiękniejszy?
Nie wiem, bo jeszcze wszystkich nie zwiedziłam:)

11. Gdzie spędzasz w ciągu dnia najwięcej czasu?
W Domu ;)


 I z ogromną przyjemnością nominuję:
Fajna Mama
Nikki
Mama Ka
Anna
inKa
ilonas
Miśka
RedRose
Dzieciata
Anuszka
Malina

Mam nadzieję, że nie brałyście jeszcze udziału :D

No i oczywiście pytania:
1. Co Ci strzeliło do głowy, żeby zacząć bawić się w blogowanie? Hihi
2. W jakiej sytuacji miękną Ci kolana?
3. A w jakiej rośnie Ci serce?
4. Jaki talent chciałabyś jeszcze mieć?
5. Jakich prac domowych najbardziej nie lubisz robić?
6. Jakimi słowami opisałabyś siebie, gdyby miało być ich tylko trzy?
7. Uważasz, że szklanka jest do połowy pusta, czy do połowy pełna?
8. Co uważasz za swój największy sukces?
9.  A co za największą porażkę?
10. Jaka jest Twoja definicja piękna?
11. Czym dla Ciebie jest blogowanie?

Miłej zabawy ;)           
         

13 komentarzy:

  1. Ojej, dziękuję za nominacje, jest mi bardzo miło.I pytania fajne, ale ...kurczę trudne;)) Będę się musiała obnażyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedz tylko na te, na które chcesz odpowiedzi udzielić. Starałam się by było ciekawie ;)

      Usuń
  2. Z tym bungee aż mi serce stanęło hahahaha ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam! Nie jestem tchórzem;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za nominację i zabiorę się do tego dziś, ale troszkę później:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uhhhh dopiero zauwazylam ze mnie nominowalsc, swietne pytania a ja wczoraj odpowiadalam na tego posta ale bez Twoich pytan, a szkoda.
    No trudno ale thx za nominacje baby!
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, szkoda teraz się obrażę.... Foch.
      Żartowałam :)

      Usuń
  6. hej:) bardzo dziękuję za wyróżnienie-w tej chwili mam poważną awarię komputera ale na pewno skorzystam z zaproszenia i nadrobię zaległości:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Cenię umiejętność wyrażania własnego zdania bez zbędnych wulgaryzmów i krytykę konstruktywną...
Oraz wysiłek włożony we wpisanie choć jednej literki w polu "Nazwa":)
Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa. Każdego chętnego zapraszam ponownie :)