poniedziałek, 12 listopada 2012

Aktualności.

    Kubusiek bardzo intensywnie stawia na rozwój umiejętności poruszania. Śmiało raczkuje już na kolankach, choć oczywiście czołgać się jest łatwiej i szybciej, dlatego więc ta forma poruszania się jest nadal  górująca. Oprócz tego nauczył się spryciula wspinać się do pozycji na kolanka, a już na następny dzień zaskoczył nas stojąc na wyprostowanych nóżkach w łóżeczku, obwieszczając to głośnym i donośnym "ej", "eeeee" i "ma".  Przy okazji rozwijając komunikatywność. Teraz nie interesują go żadne zabawki, tylko coś po czym mógłby się wspiąć i stać.  Czego jeszcze się nauczył? Siadać. Trochę dziwacznie, bo siada z pozycji stojącej trzymając się szczebelków, ale jednak. Odkrył również szuflady. I bardzo dopisuje mun apetyt. A najbardziej pożądane są smaki z maminego talerza.
Z innej beczki przyszła do nas paczka z MAM, więc możecie się spodziewać w najbliższym czasie pierwszej notki z recenzją :)
Ps. skończyłam pierwszy rysunek. Mam nadzieję, że następny będzie lepszy:)
źródło 
Czasami tak wyglądam przy kompie

20 komentarzy:

  1. Gratulujemy kolejnych postępów, które bardzo nas cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to teraz dopiero zaczną się z młodym KLOCKI, oczy dookoła głowy itp :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba taki najbardziej radosny i pocieszny moment:) Gratuluję postępów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio kupiłam coś z MAM :) no to czekam na kolejną notkę ;] Brawa dla Kubusia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pisała o gryzaku, łyżeczkach i kubku niekapku :)

      Usuń
  5. gratuluję postępow :) pokaż rysunek :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pupa w górę i do przodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no i oby tak dalej dobrze się rozwijał :) Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Postępy cieszą najabrdziej:D a kolczyki i inne robię sama:D

    OdpowiedzUsuń
  9. My też testowaliśmy produkty MAM i byliśmy z nich bardzo zadowoleni, z ciekawością czekam na Wasze wrażenia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Cię do LiebsterBlog
    Szczegoly u mnie: www.mamyporady.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Sympatycznie tu u Ciebie :) Pozdrawiam

    http://ankidwie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię umiejętność wyrażania własnego zdania bez zbędnych wulgaryzmów i krytykę konstruktywną...
Oraz wysiłek włożony we wpisanie choć jednej literki w polu "Nazwa":)
Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa. Każdego chętnego zapraszam ponownie :)